15 Header !! Watcha say??

Salam pagi Ramadhan n Salam 1blogger!.Harini da  hari ke-4 kita menjalani ibadah puase,Amin,semuanye berjalan dengan lancar.Zaer harapkan korang pon selamat menjalani ibadah puase k..hehe..Dari starting aku berpuase sampai la ke hari ke-4 ni,susah sangat nk tido malam..Adehh!!,nape la mate ni susah nk tutup sejak akhir2 ni..hurm..Da sehari suntuk aku xberadu dengan katil kesayanganku..Arghh!!..hehe..Dunia zaer da semakin terbalik,orang tido malam,zaer g tido siang..fuh!!..(pelik sungguh ekau ni zaer)..

So,xpela..sebelum zaer nk g tido ni,zaer ade 1 entry khas buat korang semua..kisahnye bermula.....kepulangan adek ku dari kolej,telah menggembirakan aku buat seketika.....hehe....korang nk tahu sebab ape??korang ade perasan header baru aku??hehehe...kalau korang xtengok lagi,meh sini aku nk tunjukkan k..;-)..


Tadaaa!! watchasay???..hehe.. macam mane??ok x header ni??.Da macam katoon Upin dan Ipin aku tengok..hehe..but nice!!..Ntah la,bagi aku ok je la dari yang sebelum ni..ape la zaer ni,header macam ni pon nk publish!! pi-rahh!!..hehe..sebenarnye,aku nk kaitkan entry ni dengan si pembuat header aku..Xsie2 ko blaja artnishaway..hehe..Mula 2,memang benak nk pikirkan idea untuk header aku ni,tapi bile create macam2,ni hasilnye..Tq 2 artnishaway..(nk blanja anish time lunch ni xbleh pulak)..hehe..so,aku adiahkan backlink ni kat ko erk artnishaway!!..hehe..Tq manyak2 artnishaway!!

Psst~kalau korang nk header cam aku ni,boleh je...tapi kene tunggu artnishaway grad dulu k..;-)Thanks n zas~~


15 comments:

♥ Nasiha Sakinah ♥ said...

cantek!cantek! hehe

sYaza said...

hahaha...same la!!mmg skang ni mlm je x leh tido..asek jadik burung hantu..wuuwuwu...header ni cntik ..best2

Anishaway said...

chit ! kuang hasam !
ni semua atas dasar minat anishaway lah !

(ececeh..)

nabilah abd rahman said...

ok..nampak smart je..

pu3mas89 said...

cantek.. ske mas tgk..

xangonila!! said...

Nasihah : wa!! tenku..;-)


Syaza : La,nape xbgtahu kite kamu xlh tido??hehehe..boleh zaer teman..;-)

xangonila!! said...

Anishaway : hahaha..neway,tenkiu bery much!!.;-)


nabilah : 2 la,nampak semart sikit dari yang sebelum ni..Tq k..;-)


Pu3mas : wa!! tenku mas sayam!!hehehe

.:|kamaryeah|:. said...

nice header~
love it~

Rainbow said...

mekaseh lah wat header tu ala2 rainbow wpn tu bkn niat di hati zaer hik3 :D

rainbow suke yeyeay

xangonila!! said...

MIss Rainbow : tenkiu miss..zaer hargai ape yang miss cakap 2..;-)hee..kalau nk jugak,nnt zaer tulun k..;-)

RedBoy said...

wahh.. RB nak juga boleh x? huhu... cantek la anis buat.. buat satu utk rb leh?

Anishaway said...

anishaway mesra membantu. ekeke ;)

Afiq said...

haha aritu redboy tanya nak buat wtrmark kan?tny la anis tu ;p semart dowh~!!

sop said...

tahniah.. header baru..
moga akan terus mantap.. :)

cadangan: jika zaer pandai mencipta header, dicadangkan buat header mengikut musim.. contoh musim puasa, tema puasa, merdeka, musim bola dan lain2..
ia bg blog lebih fresh..
google guna logo cam ni.. ramai juga ikut..
sop pun ikut.. :)
sekadar cadangan yer bro..

✿✿ Y-A-N-N ✿✿ said...

nice header lah. :D :D

 
zaerr.com