33 Faizal Yusup Meninggal Dunia.


Salam semua.Quick update.Belom ape2 lagi keyword ni da masok dalam acc nuff ku? Pelik,macam mana leh masok blog ni sedangkan ku tak buat lagi entry mengenai arwah Faizal yusof? Ape2 pon takziah kepada ahli keluarga bekas suami Siti nordiana kerana kehilangan seorang pemuda yang peramah dan berbakat besar dalam bidang lakonan.Al-fatihah....

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya disamping roh2 orang beriman.Hanya bekalan doa sentiasa menemaninya.Aminn..

Hadith :
Rasulullah s.a.w bersabda: “…..Dan apabila seseorang mukmin sampai masa matinya ia digembirakan oleh Malaikat yang hendak mengambil nyawanya: Bahawa ia akan beroleh rahmat Allah dan keredhaan-Nya serta Syurga-Nya, maka pada ketika itu tidaklah ada sesuatu yang dicintai oleh orang itu lebih daripada menerima apa yang dihadapinya, lalu ia suka dan ingin mengadap Allah, dan Allah juga redha menerimanya dengan sebaik-baik sambutan; dan apabila seseorang yang kafir atau yang berdosa didatangi oleh Malaikat yang hendak mengambil nyawanya, ia diberitahu bahawa ia akan beroleh azab seksa Allah dan kemurkaan-Nya, maka ketika itu tidaklah ada sesuatu yang dibencinya lebih daripada yang dihadapinya; dengan sebab itu maka ia merasa gerunan tidak suka mengadap Allah, dan Allah juga tidak redha ia mendekati rahmat-Nya apalagi mengadap-Nya.”

Sumber : mStar.com

33 comments:

Echin Nadiossa said...

al-fatihah.terkejut oke tadik.muda lagikan dya T_T

Ellen said...

Takziah untuk keluarga yang ditinggalkan..

Zaer!! said...

@Echin NadiossaAl-fatihah.Terkejut jugak masa cek acc nuff..Tetibe ade keyword pasal kematian si arwah..

Zaer!! said...

@EllenUcapan takziah untuk keluarga si arwah...

Bulan said...

al-fatihah

Lagenda said...

Al fathiha untuk arwah..mak minat lakonannya!

nur aisya humaira said...

takziah utk keluarga arwah faizal yusof...alfatihah..semoga rohnye dicucuri rahmat ALLAH..

dak eina said...

eina terkejut ok bce bberapa blogger update pasal nie.. takziah buat keluarga arwah..

Anak Ulu Cheka said...

ajal x mengenal usia

moh kesini

anugerah KING OF BLOGGER 2010

dak eina said...

i miss u too la zaer... mne sb?? xleh nk msg2 kt sb dh.. :(

zirconia said...

innalillah. baru je tengok berita tadi. al-fatihah.

zikeryhassan said...

takziah buat keluarga arwah

Gayahspears said...

Al-Fatihah~

AiDa AzRyN said...

Al-Fatihah

deCrewz said...

Oh, yeke.. x tahu pulak berita ni, tahun baru kje jalan je..he3. Takziah buat siti nordiana..

p/s : amacam study bro, ok ke?

Nana Liyana said...

Al-Fatihah . X sangke2 kn zaer ? .

dak eina said...

haihh susah betui la nk kne masuk nie komen2 ngan zaer.. haha.. eina duk kt lundang.. gmbr tu umah sepupu la kt taman harian.. nape??

Pendekar Berkuda said...

Innalillah...daripadaNya kita datang..kepadaNya kita kembali..

Alfatihah buat Allahyarham..dan takziah untuk keluarganya...

p/s : aku pakai bloglarian versi sendirian berhad ni..ahaks..

Woofer Storm said...

alfatihah..stiap yg hidup pasti akan pergi.ntahla bila giliran kita bro,moga kita update bnyk2 amaln sebelum dijemputnya..doakan bro sekeluarga hppy n pnjgn umur..amin3 coz sy respek lu bro,heehee

Woofer Storm said...

alfatihah..stiap yg hidup pasti akan pergi.ntahla bila giliran kita bro,moga kita update bnyk2 amaln sebelum dijemputnya..doakan bro sekeluarga hppy n pnjgn umur..amin3 coz sy respek lu bro,heehee

: JannahSuhaimi : said...

alfatihah. . setiap yang hidup pasti akan mati. . itu satu kemestian. . kita amek ktibar..

saddam said...

takziah kepada keluarg arwah...tq for da info.

suffer8zine said...

al fatihah

Terkini : Faizal Yusof Meninggal Dunia (Update)

ASSOYFINGER67 said...

thank for info...
P/s:salam...lawatan mesra ke blog2 VVIPku...dah lama tak buat huhu....apapun di harap korang dalam keadaan yang baik !

shark said...

siapa leh sangka dia pergi dulu
Takziah kpada keluarga arwah

Izan Ishak said...

mati tak mengenal usia...alFatihah~

cOnfuSeME said...

takziah buat family arwah...al-fatihah..

*ngek..sihat ke..huhu

Afzainizam said...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat maju jaya di harapankan tahun ini adalah lebih baik dari sebelumnya....

Pasang niat, Satu matlamat , satu iltizam, satu semangat dan laksanakan dengan tekat .... harus berubah buat terbaik... Jangan hangat-hangat tahi ayam...

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Ya Allah...Sesungguhnya hidup dan mati kami hanya untuk Mu.Dari Mu kami datang dan kepadaMu kami kembali. Wallahualam.

n4dh!3r4 said...

al-fatihah utk arwah.. katakan taknak kepada merokok!

Miss Yaty said...

al-fatihah..

cik tom said...

sedekah al-fatihah pada arwah...

n.anggun said...

al fatiha...sedeh sebagai seorg peminat...

░♥si lampu neon♥░ said...

UPDATEE ZAERRR =)

CHECK ENTRI MANTAP
# QQ RINGS DONUT !#
# JAYA JUSCO BARU, MAHKOTA CHERAS#
# FAILED PARKING KERETA#
# NUFFNANG BUAT BLOG LEMBAP#
#AWEK KHAIRUL FAHMI KENA SERANG#

 
zaerr.com