2 Yeehaaa!!! Dapat Award lagi dari Shiyda..TQ!


Fuhh!! award lagi!hehehe..Standart la dalam dunia blogspot.com ni..Xsah kalau korang singgah mane2 blog pon mesti ade award kan?..Ha!! kali ni aku dapat award Backlink dari cik Shiyda..Aaauuwww!! shiyda 2!!hehehe..Dalam banyak2 blog yang aku terjah, blog shiyda ni la paling banyak terima award dari blogger2 kite,sampai blogger dari indonesia pon bagi award kat dier ni..hehehe..So,kalau korang nk tahu sape shiyda ni??jom ramai2 kite terjah n serang blog die ni..:-)

Hehehe,macam biase la,sebelum aku betol2 dapat award ni,ade syarat yang kene ikut :
  1. kalau korang dapat award ni,korang kene tag kepada 5 orang lagi,
  2. Then,korang mestilah meletakkan link-link berikut dalam blog/artikel (entry) korang :

     3. Sebelum korang letakkan link-link berikut,korang padamkan dulu link no 1 (sasaciq) dan link no 2 (Catatan Tanpa Tinta) di naikkan pada no 1. Manakala link no 3 (Jacowlive) akan di naikkan pada link no 2 dan seterusnya. Selepas 2,korang masokkan link korang dibahagian bawah sekali pada link no 5.Korang kene jujur n adil dalam melakukannya.Kalau korang nk tahu,ade benefit kalau korang ikut step ni..Jika korang mampu berikan award ni kepada 5 rakan korang dan kesemua mereka yang di tag meletakkan link yang betol,korang akan dapat backlink yang ditunjukkan di bawah ni.

Posisi 5 : Jumlah Backlink = 5
Posisi 4 : Jumlah Backlink = 25
Posisi 3 : Jumlah Backlink = 125
Posisi 2 : Jumlah Backlink = 625
Posisi 1 : Jumlah Backlink = 3,125

Berita Hangat!! Menurut info dari SEO ( Search Engine Optimation ) ramai blogger telah mendapatkan 1,953,123 backlink dan keuntungannya. Dalam masa sama juga blog korang akan mendapat trafik tambahan,apalagi jika ada sesiapa yang memklik link ke blog korang..

Dapat Award + dapat kenal ramai blogger + trafik + pagerank up



                  Aku tag kepada 5 orang :



2 comments:

Unknown said...

aha . malu ai kna puji . =p
ha , btol pn yg kamu post ni . clever boy ! eheh=_=

Zaer!! said...

hahahaha..tq2 bagi award ni..tengok la sape yang ajar..;-)

 
zaerr.com