11 Salah K.O.N.S.E.P dalam Berrumah Tangga??

Hahaha,korang jangan xtahu pulak dalam rumah tangga pon ade KONSEP taw..hehe..tapi bile aku buat research pasal entry ni banyak pasangan suami isteri yang salah KONSEP dalam rumah tangga diorang..hehehe..So,kalau korang nk tahu KONSEP ape yang diorang ni buat,korang bace result yang aku dapat bile buat research tentang entry ni..;-)..zas~

Konsep K.I.T.A


Ade suatu kisah dimana si isteri telah meluahkan rasa tidak puas hatinya pada sang suami yang berbunyi lebih kurang begini...

Isteri : Apalah abang nie...asalkan kawan abang datang, abang mesti cakap rumah abang, kereta abang, TV abang, sofa abang...tak adil lah macam nie...asyik2 abang aje...

Suami: La...abis ayang nak cakap macam mana...

Isteri : Abang cakap la...rumah kita...kereta kita...TV kita...sofa kita... bukankah semua harta benda nie hak milik kita bersama...

Suami: Tapi.....

Isteri : No tapi2 lagi ok!!

Suami : Ok,iya lah...iyalah

Isteri: Hmm...abang dari tadi lagi terhegeh-hegeh cari apa?...

Suami: Haa...ada awak nampak...seluar dalam KITA...???

Isteri: %#@**^&%#@


Konsep ROMANTIS


Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami ,

Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?

Suami : Kenapa?

Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?

Suami : Nak mampuih... Mana abang kenal isteri dia?"

Isteri : %#@**^&%#@


Hahaha,macam mane??bagi korang yang dah berumah tanggan tolong jangan ikut KONSEP ni k..aku saje nk melawak..hehehe.:-)

11 comments:

Afiq said...

haha kalau semua suami mnurut perintah cmni, xtawla ape jadi. bengap smpai ke anak cucu kot ;p

misyamissyou said...

kihkih..lawak2..thanks for sharing..weee~

dLa said...

hahaha. lawak !!

xangonila!! said...

sharing is caring..hehehe..;-)

princeduyong said...

pakai la apepun konsep...janji aman bahagia...murah rezeki...hidup tak susahkan orang...dapat keredhaan tuhan...ikut segala sunnah...insyaallah...serah pada Allah...

GULAI KARI HAZZY

xangonila!! said...

kalau da gune konsep ni,xakan aman la jawapnyer..hehehe..

ira aje said...

haha. sengal aje =))

Nurul Aida Safina said...

klaka la..haha..;)

PermaisuriMON~ said...

hahah klaka la. ish nk piat je tlga creator ni.

xangonila!! said...

hehehe.xmau la piat2!! sepak2 nk la..dush2!!;-)

cik Nemo said...

ape konsepnye??

 
zaerr.com