2 MR Black punyer cerita!!

Hye u all,korang masih ingat lagi x aku?? hehe,bukan ape tkot korang xingat jew,maklumla da tukar template baru..hehehe..fuh!! seharian aku dok search template tok xangonila ni,sampai nk buat entry pown xsempat..hu3..xpe2,bukan 2 yang aku nk cerita ngn korang,tapi aku ade kisah menarik mengenai 'MR BLACK' ni..aku xtahu la korang terpikir ke idak pasal sketsa ni,ape2 pown korang bace dulu sketsa ni k..cen-ki-daut..ops!! check-it-out..hehe..;-)

Disuatu ketika ada seorang ingin menelefon Mr.Black!

Dial Caller : Hello, boleh saya bercakap dengan Mr.Black?
Recieved caller : Oh, ini Mr.RED.

Dial Caller :Owh yeke?Oops Sorry, wrong COLOUR!


Psst~hehehe,pesanan tok korang semua-sebelum korang nk buat mane2 panggilan 2,pastikan u all xtersalah dial k..huhu..;-)
 
zaerr.com