4 iPhone Termahal Didunia??

Uikss!!! ader jugak kan telepon yang harganya melebihi sebuah kereta Lamborghini!! fuh!!! macam xcaye pown ader.hehe..xpela,semua dalam dunia ni,mesti ade mahal ngn murah kan??,so,aku percaye jela walaupown xpernah nampak depan mata aku sendiri.;-)..Dari maklumat yang aku dapat,harge iPhone ni ditawarkan dengan harga sekitar US$ 3,2 juta..Fuuhy000!! mahal giler. Tapi naper erk iPhone ni boleh jadi mahal ?? mungkin disebabkan Stuart Hughes ke!! hurm..heran la aku..hehe..xpe2,aku nk kongsikan ngn korang pasal ape iPhone ni  harganye  boleh mencecah sampai Jutaan Dollar Amerika..$$$$..
  1. Tempoh Pemasangannye dalam sekitar 10 bulan untuk 1 unit..pergh!!..lamenyer..hehe
  2. Dihias dengan Emas solid seberat 271 gram 22 karat..hurm!!-5 gram emas pon aku xmampu beli..hehe.
  3. Selain Emas,berlian pun digunakan untuk menghiasi iPhone 2..ish2!!.-berlian pon nk jgk!!..;-)
  4. iPhone ini jugak memiliki kotak penyimpanan yang dibuat dari granit berlapis emas Kashmir n di bahagian dalam dilapisi dengan kulit Nubuck, dan memiliki berat sekitar 7 kg.
  5. N last sekali,sebab yang si pembeli iPhone ni jugak orang terkaya Amerika,so, dier ni mane main barang2 cikai,setakat 2 3 juta padehal..hehehe.;-)

4 comments:

Affan Ruslan said...

last2 skg dah ada iphone4, padan muka kena upgrade beli baru.

Dhada Yahaya said...

Baik beli umah sebijik . hihi

Afiq said...

gilor mahal..basic function still same je,msg ngn call..haha kreatif xbertempat ;p

Syukie said...

bagi aku duit tu beli iPhone 4G pon da bagus~

 
zaerr.com