4 ~Macam-macam Ada~ Pelik ??

Hye u all! Lame xupdate entry kat blog xangonila ni.hehe.Sibuk sikit minggu ni (tido jer keje)..hehehehe..fuh! kadang2 tu bosan jugak asyik bace entry yang same kan??..kene pulak,entry tuh penuh 1 page!!xsanggup nye aku!!hehe..so,kali ni aku malas nk tulis entry panjang2,sebagai kemudahan korang jugak,korang tengok je gambar2 ni k.zas~





'Mak aih!! camne lak aku boleh kat atas ni'?? fuh!! mimpi kot...xpe2..
 

'Ape tengok-tengok?? jelous la 2'..hehe


Wow!! seksinye!! nk sentuh sikit boleh???


Nyamm! Nyamm! 'Jom sental'...



'Cepat - cepat!! banyak lagi kat depan 2'...



Kasut vs kaki !!


'Mama jangan risau ok,semua ni baby mop kan'....;-)


Cara Google sakat penggunanye..hehe.;-)

Hehehehe,camne ngn gambar2 ni??pelik tambah ngn lawak.jadi la macam-macam ada..;-)

4 comments:

eEnzz said...

macam2 ada..haha!!

xangonila!! said...

hahaha..;-)

Afiq said...

hahahahahaha~!

shiyda said...

ahahhaha . giler bsar skrin pc die . kehkeh =p

 
zaerr.com